måndag 24 augusti 2009

Ny(Gammal) skola!

Idag började skolan igen.
Det var jätte mkt info nu i början, och nya människor, sånt tycker jag är jobbigt.
När man inte är van med situationen.
Men förhoppningsvis kommer det bli bättre.

Nu, snart, ska jag iväg och träna.
Det var ju ett tag sen nu, hehe, så imorgon kommer jag nog ha lite ont i kroppen. xD

Får hoppas att jag kan bli av med några "sommarkilon", haha, av nån konstig anledning så kommer alltid dom tillbaks över sommaren, men nu ska jag ta nya tag! :)
Men det ska bli kul, för när man ser resultat, de e då det är som bäst!!
Jag kommer med uppdateringar hur det går!

// Elin

1 kommentar:

Anonym sa...

Drop in on us at the moment to come by more low-down and facts anyway Come to see us contemporary to come by more facts and facts in the matter of [url=http://select.compare.com.pl]Kurs makijażu[/url]