måndag 23 november 2009

Måndag igen!

De går så fort nu för tiden!
Snart är det jul också.

Idag hade jag Medicinsk Grundkurs som vanligt!
Gick helt okej.

Den 14 dec ska vi ha en JÄÄÄÄÄTTE stor TENTA!
Jag ser inte framemot den vill jag lova, hatar prov, jag blir så nervös att jag inte vet vad jag ska skriva, men egentligen vet jag ju mycket.

I helgen var jag i Valbo igen, och träffade Robin, var mysigt!!
I veckan händer det väl inte så jätte mycket, joo, vi ska ju på New Moon på torsdag, de blir skoj!














Elin

5 kommentarer:

Leeniz sa...

Jättefina bilder! Hoppas du hade det kul =)

Leeniz sa...

Jättefina bilder! Hoppas du hade det kul =)

Jossan sa...

Vi har också tenta den 14:e. Men sen är det jullov :)

Mandy sa...

ja jag köpte det där i dag :D hihi läget då?

Mandy sa...

ja jag köpte det där i dag :D hihi läget då?