torsdag 19 november 2009

Haringenrubrikidag!

Idag har jag inte gjort så mycket.
Försöker göra så lite som det är möjligt, för jag vill så gärna orka åka till Valbo på lördag.
Men om det inte är så, så är det väl så.

Jag har börjat läsa Kissie´s blogg, helt sjuk är ju människan, ursäkta.
Undrar om hon spelar ett "spel", för att bli så känd och för att alla ska tycka om henne.
men det enda hon gör är ju att mobba och trycka ner andra människor.

Och detta med hennes lår debatt, det är helt sjukt. Hon tycker det är groteskt när låren sitter ihop, men det är ju så kroppen är skapt, inte att låren ska sitta 1 dm ifrån varann.
Men alla är skapta olika, så en del människor ser ju ut så.
Hoppas hon inser att alla människor är lika värda, fast man har låren ihop satt.
Det är ju ett världsproblem. INTE!

Elin

2 kommentarer:

Jossan sa...

Jag klarar inte av människan! Hon har ju helt skumma ideal och inser inte hon är en förebild för många små tjejer... Inte okej!

Tobias sa...

Den jag håller i var inte ren, den jag skulle tvätta ju ;D