söndag 8 november 2009

Nu ska det bloggas här igen!

fy skäms, jag är jätte dålig på att blogga, det är nått fruktansvärt.
Men jag tycker det är svårt att utrycka mig om vad som händer i mitt liv, så det kanske därför jag inte bloggar så ofta.

Jag ska försöka nu framöver att blogga varje dag!!

Vad har hänt på sistonde då?
Jag pluggar för fullt, heltid på Komvux, det är inte en barnlek, vi har inlämningar nästan varje dag, så nästan all min tid går till det.

Jag har även lite grejer framöver som jag ska göra:

Stockholm med mamma på torsdag! Eros Ramazzotti i Globen, inte min favorit, men mammas!
Idol i Valbo nästa helg. Jag tycker faktiskt det är skönt att komma bort ibland, så därför gör jag små utflykter ibland.
Robin Bengtsson i Valbo den 21 nov. Han är grym!!
New Moon, nångång framöver!
Julkonserten, med Måns, Sanna, Shirley och Sonja, Falun. Det kommer bli grymt!! Den 2 dec!
Backstreet Boys på Hovet, den 4 dec!!

Sen i mars blir det ngt som kommer bli en av höjdpunkterna av 2010. TOKIO HOTEL!!!!!
Ståplats, vänta ca 24 tim, skrika, hoppa, glädje, det kommer bli magiskt!

Snart är det jul också, det går så himla fort nu!
Visst är det mysigt med julen?

Nu ska jag gå och laga lite mat tror jag. Magen börjar skrika!
Hörs!
// Elin

2 kommentarer:

Tobias sa...

Kan tänka mig, längtar tills jag har körkortet i handen :D

martina sa...

får se om vi hänger med till Valbo då och biobiljetterna lär vi väl boka snart ;)